Saturday, June 20, 2009

Awards!!!

Hey guys!!! I got the awards!!! First from Kak Effa ....
Thanks for loving my blog... I love your blog too!!!

I need to :
* Letak logo dalam blog - done
* Link orang yg kasi award - done
* Bagi kat 7 org lain...
So the award goes to :
1) Kak Effa (of course!)

Second award is from Ninie! Thanx dear ! Yours amazing too!!!
1- Copy Award Diatas Untuk Diletakkan Di Blog Anda - done!
5 Fakta menarik tentang Pemberi Award ini;
1. Suka shopping
2. Suka let go barang & suka berniaga
3. Mudah sesat jalan (esp bila bersama Emilia)
4. Suara nyer power! Kalah speaker
5. Maintain kanak-kanak ...hahah (jgn mare)
10 FAKTA @ Hobi diri sendiri ;
1. A mother to a baby boy
2. A working mother who wishes to be a stay at home mother!
3. I love cats - tapi tak boleh bela sebab ada baby!
4. Love rock! B4 ada baby, I love to go to concert! Missed Avril's concert sebab dalam pantang!
5. Suka memasak & baking...
6. Suka travelling & memang kaki jalan - tak boleh dok diam kalo weekend tak jalan2...
7. Big DIOR fan - hope I may have the handbags & accesories (sekarang ni make up jela)
8. Pendiam kalo tak rapat dgn seseorang but can be very talkative kalo kenal sangat!
9. Accounting Degree holder who hates doing accounts (sigh!)
10. Nak kereta Wolkswagen Golf GTI @ Citroen C3 @ C4 (hmm...)
Pilih 10 penerima award yg blognya anda sll terjah & describe tentang diorang;
1. Ninie - Great Tudung Seller
2. Kak Effa - Great stay at home mom
3. NHCH - Mama-to-be
4. Amyatie - Friendly Mama
5. Aslina - My new blog friend
6. Farah Azmin - Kawan @ Neighbour lama
7. Mommy Ryan - Hot Mama
8. Emilia - Tukang Jahit yang hebat
9. Ecar Nazrin - Berjaya fully breastfeed anaknye for 2 years!
10. Aishah Mariam - Join kutu FS dgn die!
Me as the new blogger is happy to get the awards! Heheh...

No comments:

Post a Comment