
My boy turns 21 months today!
Yippie...sungguh cepat masa berlalu kan...
Yippie...sungguh cepat masa berlalu kan...
Another 3 months to go - he will turn 2 years old boy and I will complete my breastfeeding journey!
BTW, about his milestones...he is getting smarter and smarter...
He can talk! (a few words and more words are coming!)
He sleeps without any wake up dah during tengah2 malam...I pulak yang kejut dia pukul 6 pagi suruh menyusu...
He starts to conteng dinding! Hmm...ni nak kata masalah, memang masalah...but I take it positively, he starts to write...sambil dia conteng tu, dia sebut ABC , 1 2 3....
He is a big boy now kan...
Happy 21st months Irqin!
We love you...
xoxoxo
hensem boy! my son pun 21 mnths jugak.. tapi belum nmpk tanda2 rajin menulis.. keluar je pensel kaler, masuk mulut.. keluar je buku, masuk mulut.. adoiii...
ReplyDeleteHi Churalliya...hehe...just wait & see...nanti dah start conteng dinding nanti, jenuh la nak padam...hehehe... =)
ReplyDelete