Tuesday, September 25, 2012

Special Birthday Gift for Mr Hubby!


Happy Belated Birthday Mr Hubby!!!

Birthday hubby actually 29 August yang lalu.
Sweet 30 ok!
Hahah

Nothing much for his birthday sebab lepas Raya kan.
Lagipun dah beli hadiah awal-awal aritu,
Braun Buffel Sling Bag & Wallet.
So his birthday, nak match kan dengan the bag & wallet,
Mr Hubby dapat ini!!!
Heheh



Kunci kereta???
Oh tidak!
Braun Buffel Key Holder!
Heheh
Sesuai sangat!
Letak kunci kesayangan encik suami itu.
Hihihi


Tapi ada hadiah lagi special untuk beliau!
Heheh


 MAROON 5 concert tickets!
Ticket ni "Money Can't But Ticket" ok!
Hahah


Actually Mr Hubby sangat nak pegi concert Maroon 5 ini!
Tapi harga ticket super duper expensive la kan!
Paling murah RM198.

So I tried my luck!
Since sekarang ni memang pendengar Mix FM yang tegar,
I did try for the contest!
And guess what?
I won!
Heheh
Tak silap aritu 11 July 2012 saya menang!
Dalam pukul 650 macam tuh!
Super happy menang ticket ni.
Save duit kan!
Heheh
So saya hadiahkan tickets ni untuk en Hubby sebagai hadiah harijadi!
Hihih


5 Star Experince!
Premium Standing Zone!
Memang best sebab masuk pintu VVIP!
Tak yah queue & the standing zone tinggi satu kaki.
So jelas la nampak!
Hehe
Thank You Mix FM for the 5 Star Experience!!!



Ni masa start the concert!
Yuhuuu!
Adam Levine was super energetic & superb!


Nanti next entry I will post about the concert!
=)


xoxoxo

No comments:

Post a Comment